Vet du vad det är för fabrikat?
Nej och de verkar vara slut överallt, men jag har det från säker källa så jag funderar lite på Att installera en sån i huset.
Kan vara bra och vänta lite så att det hinner komma ut nyare versioner, de blir ju ganska beroende på bra programvara och första verisonen är aldrig bra av någonting.
T.ex första frun nyaste bilmodellen osv.
Jag skaffar gärna något som är beprövat och fungerar hade en diskussion om det igår och vi var överens -om värmaren.
Verkar inte fungera med presidenter men då är det ju så gammalt att det egentligen borde vara på äldreboende med särskild vård.
Soligt idag förberedde mej på en långtur men isande vind och het sol.
Som vi brukar ha hemma i april någon gång men solen är riktigt het inte som hemma även på sommaren.
Gäller att köra norröver i tid har ju ingen ac i bilen.
Funderar på att köra upp i början av mars och stanna till ett par dagar på flera ställen så länge man är i spanien känns allt lugnt och priserna rimliga. Tanken är att landa hemma de sista dagarna i mars innan påsktrafiken kommer igång.
Det gäller att planera efter vädret, min app fungerar inte perfekt forecaster x den somHasse k rekomenderade fungerade dåligt när jag körde dem parallelt, sen var ju androidversionen väldigt dyr.
flera Husvagnar med hyrda platser till salu här och min bekant som gick bort vagn är också till salu. Ända upp till 77000kr? /år ska det kosta med en helårsplats.
Det är ju alldeles för dyrt, för varmt på sommaren och kallt på vintern.
Värkte i kroppen idag gick upp på natten och passade på att ta ett par värktabletter efter gårdagens vurpa.
Men får vara glad att jag inte fick några bestående skador.
Man blir ju lite skör med åldern även om det inte är typiskt i min familj.
Jo fåglarna är Flamingo trivs tydligen i vatten med hög salthalt, finns ju saltsjöar i närheten där man utvinner salt finns små berg av dom.
Jag är inte säker men det kan även vara surt vatten, de har gjort ganska mycket för att fåglarna ska trivas. Jo det är 30x zoom på bilden från min mobil svårt att hålla still.
Kameran i mobilen är extremt bra Har ett foto av månen i 100zoom man ser kratrar och vid kanten ser man hur bergen på månen sticker upp.
Tog ut mattan idag hängde den på strecket i solen blåste rent med min turboblås, den kan bli blekt men jag gav 200krpå Loppis så räcker den hem får jag vara nöjd, har ju klickgolv under.