• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fiat Ducato Cosmos Weinsberg -87

Tvättat idag torkade det mesta på ett streck men kom röklukt så jag plockade in det en aning fuktigt men ligger i väl ventilerade förvaringar.
Jo inte bara tobakslukt här är vad jag förstår hasch tillåtet.
Ser resultatet inget händer allt de har har de slängt plast över sen ligger de i tältet.
Jag har det bra äter god mat varje dag för småpengar alltid vänliga och trevliga på woken.
Nu när jag har nytt batteri kan jag ta en långtur, brukar äta en hamburgare vid ett spanskt ställe vid havet.
inte dyrt väldigt trevliga.
Bytt alla sängkläder ordning och reda,
Äter nattmacka sen blir det sängen och läsa en god bok.
Har ett bra liv här mycket vänner alla i personalen finns om något skulle hända.
Sover bra i bilen en säng som är 80,5 x200cm bättre än många stora bilar.
varmt och skönt dieselvärmaren låter lite i bakgrunden men inte så det stör
. Jo på något sätt känns det som jag kommit hem,
De saker som inträffar här skriver jag inte om med tanke på att jag inte vill sprida problem som en annan sladdertacka det får andra pyssla med på sina forum.
Gott att höra att du har det bra, njut! Här har vi regn och 6 grader:(

Tillbaka
Toppen