Jag är säker på att nåt hittar du på varje dag, så bara fortsätt skriv bengtic!Ja resan är ju över tills jag kör hem inte mycket kommer hända hör av mej när det händer något men kommer inte bli så ofta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag är säker på att nåt hittar du på varje dag, så bara fortsätt skriv bengtic!Ja resan är ju över tills jag kör hem inte mycket kommer hända hör av mej när det händer något men kommer inte bli så ofta
Låter underbart med polen och vämen. Mys bara...Jag har 100gb/mån finns ju wifi ska ju flytta ganska nära baren där wifi finns. Kan ju skriva i bilen och skicka från baren. Brukar sitta folk där. Sitter i bilen med öppen dörr och funderar var jag la de tunna byxorna. Solen skiner och termometern visar 23 med öppen skjutdörr. Fyllde på vatten i motorn 1 dryg halvliter sist var säkert ett halvår sedan på vägen ner fyllde jag en halvliter olja och nästan fullt nu. Något har lossnat eller gått sönder när det gäller att öppna och stänga värmespjället har ju kommit dåligt med luft via dieselvärmaren. Om jag gjort rätt ska det bli bättre nu, blev lite småkyligt på vägen ner -2gr. Här går den på lägsta men körde 15timmar sen igår kväll.
Har inte badat i polen än ska bli varmare om några dagar och då får jag närma till poolen.