I morse ringde jag till Bahia Batista svarade och jag fick tala med viktoria hon kom ihåg mej efter någon minut och lovade att batista skulle ge mej en bra plats för hon var ledig när jag kom.
Sen åt jag frukost hade ju el så gjorde tevatten i micron jo jag har en vattenkokare. Färdigsmörgås från en mack rökt lax inget bra som frukost.
Gick bra att köra hit till malavella Men tog tid eftersom vinden som kom från sidan var besvärlig en långtradare var utanför linjerna saktade ner en hel del bilen går bra men den är 2.70 hög med sidvind blev det mycket passning.
Framåt fyra vara jag framme fick både el och plats gratis var till indiern och beställde kebab han är omständlig så gick och handlade så länge.
Blev riktigt mätt och trött men håller mej uppe så jag kan somna, igår skulle jag läsa vaknade fflra timmar senare hade inte ens hunnit få på mej glasögonen.
Man blir trött av körningen att ständigt vara på helspänn i spanien kom vinden mera rakt bakifrån och bergskedjan verka stoppa vinden.
Ljummet i luften jämfört med tidigare och som vanligt blå himmel och sol hela dagen.
Solen gick ner efter kl 5 och då blev det fort kallare ute.
I morgon ska jag köra 35 mil till florida lite längre än jag gillar och ska runda Barcelona, inte det roligaste.
Får testa Sygic eftersom där har flera appar försökt dra mej i fördärvet.
Men mycket tydliga köranvisningar både på skärm och tal har sygic och snabb uppdatering där har både Maps och Igo ibland legat efter med var man är i rondellen så några gånger har man svängt för tidigt och fått vända men sygic hanterar det bra.
Florida var jag på senast i mars i år och skulle inte behöva stanna där egentligen men moderat pris med el och en hyfsad restaurang sen kan jag ju duscha om jag vill var ju på båten sist. Men Bahias duchar är överlägsna. Är ju noga med att byta underkläder har ganska mycket med mej så man kan byta ofta.
Blir ju lite som att komma hem blir nog ett år totalt som jag varit där. Meningen med denna bilen var ju att jag skulle kunna köra runt lite.
Men verkligheten kommer ifatt och inget hindrar ju att jag gör lite avstickare ett par dagar.
trots att bilen är liten känner man sej inte trångbodd har sett plåtisar som känns mer trånga eftersom man har valt andra planlösningar.
Tänker göra lite rostjobb på bilen när jag får långtråkigt.
Har ju under åren gjort en hel del jobb härnere, kina affären ligger ju nära färg spackel och verktyg har de gott om.
Under åren har det även blivit handlat många kalsonger av märket oumo bra passform och kvalitet och betydligt billigare än hemma om man jämför med kvaliten. På lördag när jag kommer är det ju marknad men det får jag ta veckan efter. Köper inte mycket där bara kinavaror och oftast sämre kvalitet än kina affären men brukar gå dit titta på folket och ta en liten lunch till vettigt pris.

En sån här skulle vi ha i centrum för att liva upp sossegråheten.