F
F.d. 54426
Guest
Vilka fabrikat hör ihop, dvs har samma ägare, många har ju ett premium märke och ett billigare?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nu har du rört om i grytanMB Sprinter är ju knappast ett premiumchassie heller, egentligen en lätt lastbil med mycket måttliga egenskaper för tyngre bilar.
Instämmer helt.men visst är det skilnad på en Sunlight och en Concorde dom spelar inte på samma planhalva.
Om jag får välja fiat eller MB chassi med rätt konfiguration (stora motorn + automat) så är MB vinnare, men sedan vad den bär på ramen är en annan fråga!
Precis! Premium, som det har använts här, kan väl närmast översättas med koncernens dyraste bil. Det låter kanske flådigare med premium?Premium är i betraktarens ögon,kan vara väldigt olika,finns ingen absolut definition.
Jag är inne på andra HB´n, man brukar säga efter tredje, har man hittat hemPremium är i betraktarens ögon,kan vara väldigt olika,finns ingen absolut definition.