• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

förbudsskyltar

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: förbudsskyltar

När jag först läste Jappes inlägg så fäste jag inte så stor vikt vid detta. Utan när jag förstod att det fanns en baktanke bakom bokstäverna. Där innebörden kunde sammankopplas till trådskaparen.
( Jappe jag har haft en stor glädje av din reseberättelse som jag ger 100%)
Men efter denna skrift i denna tråd, så ligger du på en nivå -10%.
MVH. Gunnar S

Vilken baktanke var det som du inte förstod?

Om du inte har någon förklaring så kanske du borde be om ursäkt?
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: förbudsskyltar

Jag undrar också vad det är för baktanke bakom bokstäverna, du får gärna förklara dig Gunnar.
 
F

F.d. 16087

Guest
Sv: förbudsskyltar

kära husbilsvänner. va e de som händer. sluta att misstolka. dessa värmande brev ock solidariska sådana har ja fått från just jappe. ja fattar ingenting. ge mej en förklaring. vad betyder detta ord??? ja kan väl få reda på detta om de handlar om mej som person. för övrigt så är vi ju en förening med stor anonymitet. det skall gå hand i hand med ett stort ansvar. vi har ingen fysisk närvaro med undantag av möten o. s.v. om de då handlar om att bråka offentligt så e de mycke bättre att ta de via mail-telefon. gunnar..ja läser alla dina inlägg med stor respekt. mycke sakliga o lätta att förstå. det gillar ja. så istället kan vi väl va rädda om varandra ock försöka hjälpa till för framtida förutsättningar. vi har ju mycket annat ock jobba för...

teddi kanske en slagpåse. ha de...

Teddi det här gäller inte bara dig, det här gäller alla medlämmar i denna förening.
Att visa respekt för individen.
För vad vi tycker är ovidkommande. utan att visa förståelse vad någon annan tycker.
Att ge alla en möjlighet att säga vad man tycker.
Jag har inget emot Jappe, men han borde ha förstått att i denna tråd ger inte utrymme för ironi.
MVH. Gunnar S
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: förbudsskyltar

Äsch Knarrevik, jag är van vid att bli missförstådd och Gunnar har redan bett om ursäkt via tackknappen så det är lugnt. Tillbaka till ämnet!

Jappe

PS: Hade jag behållit iPhonen istället för att skaffa en androidlur så hade det kanske inte blivit sådan här uppståndelse! :D DS.
 
Senast ändrad:
F

F.d. 16087

Guest
Sv: förbudsskyltar

Jag undrar också vad det är för baktanke bakom bokstäverna, du får gärna förklara dig Gunnar.

Vore det inte lämpligare att den som skrivit inlägget fick förklara sig.
Jag har vill bara försvara den som genom en otydlighet blir offer.
MVH. Gunnar S
 
T

Teddi

Guest
Sv: förbudsskyltar

Vore det inte lämpligare att den som skrivit inlägget fick förklara sig.
Jag har vill bara försvara den som genom en otydlighet blir offer.
MVH. Gunnar S


ett grymt stort kamratskrap .ja e med dej fullt ut. har man inget att dölja så e de ju bara att sjunga ut. men ja tror att de har blivit en höna till av en ny fjäder. så höns har vi gott om:D


teddi....en utslagen...ha de:D
 
F

F.d. 16087

Guest
Sv: förbudsskyltar

Äsch Knarrevik, jag är van vid att bli missförstådd och Gunnar har redan bett om ursäkt via tackknappen så det är lugnt. Tillbaka till ämnet!

Jappe

PS: Hade jag behållit iPhonen istället för att skaffa en androidlur så hade det kanske inte blivit sådan här uppståndelse! :D DS.

Jappe du är med hela mitt hjärta förlåten.
Eller förstådd.
MVH: Gunnar S
 
F

F.d. 16087

Guest
Sv: förbudsskyltar

Äsch Knarrevik, jag är van vid att bli missförstådd och Gunnar har redan bett om ursäkt via tackknappen så det är lugnt. Tillbaka till ämnet!

Jappe

PS: Hade jag behållit iPhonen istället för att skaffa en androidlur så hade det kanske inte blivit sådan här uppståndelse! :D DS.

Jag har inte bett om ursäkt, däremot kan jag ha en viss förståelse till någons begränsning när det gäller tolerans mot en omgivning.
MVH. Gunnar S
 
F

F.d. 16087

Guest
Sv: förbudsskyltar

tråden har förlorat sitt ursprung..men vi har istället gott om höns:D dom tar vi me oss till kroksjön o grillar ock alla inblandande ställer upp så bjuder ja på pilsner...:D

Teddi du är en pärla.
Tänk om vi alla hade din tolerans och förlåtelse.
MVH. Gunnar S
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.808
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Sv: förbudsskyltar

Vaför detta löjliga kringsnackande, säg vad ni menade så det kommer ur världen!:yes:
 
T

Teddi

Guest
Sv: förbudsskyltar

hej montral. du e i allra högsta grad inblandad..en höna till dej också...sen får vi se hur de blir med pilsnern..ja tänker på dessa överlasttider,,:D:D
 
T

Teddi

Guest
Sv: förbudsskyltar

frugan ringde o måste jobba över. hela natten.. hon trodde ja blev olycklig. men nu e rolling-stones här. bob dylan har knackat på dörren.. ja har inte tid me er mer..


ha de...:D
 
I

Ice-Man

Guest
Sv: förbudsskyltar

Jag undrar vart alla Androidanhängare tog vägen när nöden är som störst. Dom kan väl inte begära att en iPhonenörd skall komma till undsättning?

O.T. mode on
Med tanke på våra tidigare diskussioner så får jag väl anses tillhöra den förstnämnda skaran, men eftersom det inte är rätt (eller ens nära) ämne på tråden så får jag hänvisa till annan tråd.
Knappt man vågar ge sig in i den här tråden, men jag är snabb på att ducka :)
 
T

Teddi

Guest
Sv: förbudsskyltar

hej. de började med lite plåtskyltar o slutade med lite pippi:D ja som startade ämnet har absolut inget emot att de glider iväg. de blev ju ändå lite snack om ämnet som sådant. dessemellan löste jappe o jag våra enorma skrivsvårigheter :D på ett föredömligt sätt. sen försökte ja sätta lite ironi för lugnets skull. så att de befinner sej nu på en annan tråd kan ja bara beklaga men som däremot ligger utanför mitt ansvar.. tråkigt!! varför??? vågar ja skriva framöver????
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: förbudsskyltar

Teddi! Det är väl kul ibland när trådarna utvecklas och man inte riktigt vet hur det ska sluta! :D Fortsätt skriva! Du kan ju leda tillbaka tråden till ursprungsspåret!

Jappe
 
I

Ice-Man

Guest
Sv: förbudsskyltar

Det är bara att ta på sig "forumglasögonen" med inbyggt filter. Detta gäller oavsett vilket forum det än handlar om. Ironi t.ex. är ju fruktansvärt svårt på ett forum.
Jag tycker ändå att det är roligt med ett forum där man kan avhandla allt från matematiska formler till bilder på "snygga" kameler och foton på växellådor.

Att vi har olika åsikter om saker och ting berikar forumet, men alla gånger ska man inte ta allt på blodigt allvar.

Teddi, om du slutar skriva på forumet för att du inte "vågar" så blir jag förbannad på dig, bara så du vet :)
 

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.272
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: förbudsskyltar

Det är bara att ta på sig "forumglasögonen" med inbyggt filter. Detta gäller oavsett vilket forum det än handlar om. Ironi t.ex. är ju fruktansvärt svårt på ett forum.
Jag tycker ändå att det är roligt med ett forum där man kan avhandla allt från matematiska formler till bilder på "snygga" kameler och foton på växellådor.

Att vi har olika åsikter om saker och ting berikar forumet, men alla gånger ska man inte ta allt på blodigt allvar.

Teddi, om du slutar skriva på forumet för att du inte "vågar" så blir jag förbannad på dig, bara så du vet :)


Instämmer till fullo.
 
Toppen