• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elmia 2025

Leif Edström

HBK ordförande
Kommun
Piteå
HBK-Nr
2386
Medlemskap
2025
Mässan börjar närma sig sitt slut (1 dag kvar), och ännu har vi inte fått ta del av någon rapport därifrån – inte ens från HBK:s monter...

Pålle
Vi har haft så fullt upp så vi har inte hunnit med att skriva något.

Vi har träffat väldigt många medlemmar som har stannat för en pratstund och en kopp kaffe, vilket är väldigt trevligt.

Vi har även fått många nya medlemmar, så kul att vår trevliga klubb bara fortsätter att öka.

För Elmiagänget
/Leif

Eva D 9

HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Är man intresserad så åker man dit själv.
Det har man kanske inte haft möjlighet att göra på grund av anledningar som kanske kan bero på många mils avstånd och ekonomiska förutsättningar. Eftersom klubben har en monter där med personal på plats så hoppas jag att vi som är några tusen medlemmar kan få en fyllig rapport om hur helgen har varit. Hoppas på en fyllig rapport med massor av bilder från helgens evenemang.

peter johansson

HBK Medlem
Kommun
Torslanda
HBK-Nr
41519
Medlemskap
2025
Mässan börjar närma sig sitt slut (1 dag kvar), och ännu har vi inte fått ta del av någon rapport därifrån – inte ens från HBK:s monter...

Pålle
Vi skulle beställa en niesmann för 2mille åtta hundra tusen lev. Om ett år då ville dom ha 420000 i handpenning hos Forsbergs 15% kollade på alla bolag så lever dom på bidrag från moderbolag är det ett sjunkande skepp typ serneke
nortvolt kommer även i håg östgötacamping konkurs erbjöd även bankgaranti på 420 000 men så jobbar inte vi sa han är det någon mer som hoppar affären när dom gör så vi skulle skriva men hoppade av

Senast ändrad:
Toppen