Har klurat länge på hur jag skall få till ventilation från toatanken. Utrymmet där den står är inte tätt mot toautrymmet så det kommer vissa lukter ibland genom ventilen som sitter ovanpå tanken och öppnas när tanken skjuts in i läge. Tog och limmade igen den ventilen. Med hjälp av hålsåg gjorde tag en plugg med ett inpressat rör och en vinkel. Slang hade jag sedan förut som passade till vinkelröret.
Ett hus för en 50 mm datafläkt tillverkade jag också med hjälp av hålsågen. Under bilen sågade jag ett 51 mm hål genom golvet och trädde ett 50 mm avloppsrör genom golvet och upp i "fläkthuset" och anslöt en vinkel på röret.
Inne på toaletten satte jag en brytare och en kontrollampa för fläkten. Bra effekt på en 50 mm datafläkt.
Ett hus för en 50 mm datafläkt tillverkade jag också med hjälp av hålsågen. Under bilen sågade jag ett 51 mm hål genom golvet och trädde ett 50 mm avloppsrör genom golvet och upp i "fläkthuset" och anslöt en vinkel på röret.
Inne på toaletten satte jag en brytare och en kontrollampa för fläkten. Bra effekt på en 50 mm datafläkt.