Dethleffskvalite
HBK Medlem
Sv: CanalDigital depositionskort
Jaha, undrar så vems som tvingar TV4? Kan det vara Boxer, Teracom eller Skandia.
Jaha, undrar så vems som tvingar TV4? Kan det vara Boxer, Teracom eller Skandia.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
TV4 är ju en s.k. "must carry" kanal, d.v.s en kanal som ett kabel-TV bolag måste sända gratis. Gäller inte detta även satellitsändningar?
Hej
Hörde/läste vid ett tidigare tillfälle att det är olika räckvidd på Canal Digitals sändningar.
- Vanlig sändning når ner till Alperna ungefär
- HD sändningar når ner till södra Europa
Sänds kanske från olika satelliter
Jag har skickat en fråga till Post och Telestyrelsen angående denna fråga.
Hoppas det är rätt instans att ställa frågan till.
Jag vill ha klarhet i om detta är ok från Canal Digitals sida att göra så eller om det är ett trix för att omvandla depositionskortet till ett abonnemang.
Jag återkommer när jag fått svar från PoT.
Ja där var ingen som tvingade TV4 att sända fritt. Teddi, när du skriver statliga boxer. Vet du vart pengarna kom ifrån?
Ringde VIASAT om gratiskanaler i dag. Man får kanal 1 och 2 utan kort men bara med en viasatbox
Man ringer in serienummer på boxen så akall det funka.
Jägarn