• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Campingförbud

atina1

HBK Medlem
Inlägg
1.790
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Sv: Campingförbud

Hej alla ni med ---k-låda!!!!
På tal om Campingförbud.Jag har en husbil enligt Transportstyrelsen Del 2 av registreringsbeviset,
Under punkt I Utfärdande datum 2010-06 & Under punkt J Fordonskaterogi "Personbil", Min husbil är totalvikt 4000 kg!
När campar jag & Var får jag parkera?
 
F

F.d. 4927

Guest
Sv: Campingförbud

Hej Teddi!
En liten poäng (men pytteliten) har du: det finns inga cyklar på bilden, vilket jag naturligtvis borde kollat, men det var du som påstod det i ditt förra inlägg, vilket jag givetvis litade på.
Men huvudfrågan kvarstår: Tycker du att husbilister ska använda parkeringsrutor på vanliga parkeringsplatser som altaner och möblera dem med campingmöbler?:confused:

Lasse
 
T

Teddi

Guest
Sv: Campingförbud

Hej Teddi!
En liten poäng (men pytteliten) har du: det finns inga cyklar på bilden, vilket jag naturligtvis borde kollat, men det var du som påstod det i ditt förra inlägg, vilket jag givetvis litade på.
Men huvudfrågan kvarstår: Tycker du att husbilister ska använda parkeringsrutor på vanliga parkeringsplatser som altaner och möblera dem med campingmöbler?:confused:

Lasse
hoj på dej lasse.ska dom sätta sej på asfalten istället?dom flyttar väl sej om de behövs.var campar ni själva som gärna vill slå ett slag för dom dåliga argumenten? en del sitter o bläddrar i bilderboken för o hitta negativa foto.ja har två förslag.i egen trädgård.väldigt tryggt.men tänk på terrängkörningslagen.o andra sidan kanske man får lov o öppna ett fönster.eller på en ljusskygg plats där man får knacka på dörren från insidan o hoppas att någon öppnar så man får fråga om de går bra att kliva ut.bara man inte tänjer på gränserna.de e just gränserna styrelsen håller på o förhandlar om skulle ja tro.själv åker ja till vargön över helgen o plockar svamp.ja tar me mej hele altanen plus ett femtimanstält.de gäller ju o bre ut sej.ADIOS!!
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Campingförbud

Försvara dåliga argument:confused:Oj Oj inte undra på att det kommer upp förbud:rolleyes::rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen