Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
BraBengtic! Haha du har en poäng, fot stöd kanske vore bra..
Jag är faktiskt rättså glad att jag är kort, dels för att jag tycker skämt om korta människor är sjukt roliga själv!!
Är ju inte så att man slår i huvudet särskilt ofta..Inga skyltar i alla fall!!
Känner igen ditt problem med kläder..haha jag är 165cm men väger ca 88-89kg .. är normal fet. med mesta vikten ovan naveln.. har hållt på med idrott hela mitt liv,,, har L,XL i bredd men M i armlängd o höjd!! Inget jag lider av men vissa kläder är svårt att få som sitter bra..haha
Merca Affe:
Tänkte ha Biltemas låga 20l dunkar under sängen bak, 3st till färskvatten,1st till slask vatten.. en pump med slang till kranen som jag kan flytta slangen till nästa dunk när den ena är tom, lätt att fylla en 20l på mackar, vad som helst!!
Får bli så till att börja med, toa blir porta porti, kanske sätter jag väggar o dörr till nästa år, måste få allt det nödvändiga att funka så att jag kan åka med den!
Vad ska du ha för pump? Jag hade din lösning från början men det var mycket svårt att få pumpen att suga när man kört slut på vattnet och hade fyllt på nytt. Numera har jag dränkbar pump istället, funkar klockrent. Jag har 2 st 12L dunkar som jag skiftar mellan. Snålar man med vattnet så klarar man sig i flera dar med det.pumpen ska jag ha ovan vatten med bara själva slangen i dunken igenom locket!