Tommy Dynér
FD HBK Medlem
Idag fick jag ett intressant mail från First Camp, som är Skandinaviens största kedja inom camping, där man erbjuder ställplatspris på 5 av deras 40 destinationer/campingar:

Erbjudande: Ställplatspris på camping! Just nu får du med husbil 20% rabatt när du bokar campingtomt på utvalda First Camp-destinationer. Använd koden STALLPLATS vid bokning för att ta del av erbjudandet. Se destinationerna och boka redan idag – på firstcamp.se
LÄNK: Ställplatspris på camping - First Camp
Vi skall snart ha ett möte med First Camp för att presentera Husbilsklubben.se, våra medlemmar och se om vi inte kan finna en samarbetsform som är bra för både oss medlemmar och First Camp.
Campingen har sina 6 - 7 veckor då man har högsäsong och fullt. Vi är fortsatt ute och kör på vägarna, när de står där med lediga campingtomter och sina fasta kostnader. För att få oss att svänga in till campingen måste man förstå att våra behov är annorlunda än de traditionella campinggästen, som kommer med husvagnen, barn och stannar kanske 1 eller 2 veckor.
Vi vill bl.a. ha enkelheten, betala för vad vi använder och känna oss välkomna.
Min uppfattning är att First Camp är ett ungt, modernt och dynamiskt företag, som insett att husbilen är det är det marknadssegment som just nu ökar mest inom camping, samtidigt som man insett att vi är en ny kundgrupp med våra behov och önskemål, som måste bemötas för att lyckas. Spännande.
TommyD

Erbjudande: Ställplatspris på camping! Just nu får du med husbil 20% rabatt när du bokar campingtomt på utvalda First Camp-destinationer. Använd koden STALLPLATS vid bokning för att ta del av erbjudandet. Se destinationerna och boka redan idag – på firstcamp.se
LÄNK: Ställplatspris på camping - First Camp
Vi skall snart ha ett möte med First Camp för att presentera Husbilsklubben.se, våra medlemmar och se om vi inte kan finna en samarbetsform som är bra för både oss medlemmar och First Camp.
Campingen har sina 6 - 7 veckor då man har högsäsong och fullt. Vi är fortsatt ute och kör på vägarna, när de står där med lediga campingtomter och sina fasta kostnader. För att få oss att svänga in till campingen måste man förstå att våra behov är annorlunda än de traditionella campinggästen, som kommer med husvagnen, barn och stannar kanske 1 eller 2 veckor.
Vi vill bl.a. ha enkelheten, betala för vad vi använder och känna oss välkomna.
Min uppfattning är att First Camp är ett ungt, modernt och dynamiskt företag, som insett att husbilen är det är det marknadssegment som just nu ökar mest inom camping, samtidigt som man insett att vi är en ny kundgrupp med våra behov och önskemål, som måste bemötas för att lyckas. Spännande.
TommyD
Senast ändrad: