Så här ser det ut under min bensinare C25 1991 med stora chassit. Jag antar att det är original eftersom lamban sitter på röret men jag kan ha fel.
Det finns ingen lamdasond på en sådan?
Men det syns ju på svetsskarvarna att systemet är "hemmagjort"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Så här ser det ut under min bensinare C25 1991 med stora chassit. Jag antar att det är original eftersom lamban sitter på röret men jag kan ha fel.
När börja man med lamban som standard?Så här ser det ut under min bensinare C25 1991 med stora chassit. Jag antar att det är original eftersom lamban sitter på röret men jag kan ha fel.
Grenrör med lamba har jag. Om det är original eller inte vet jag inte. Men när jag köpte bilen för några år sedan hade den gått 5400 mil så varför byta grenrör med så få mil förstår jag inte vitsen med???