Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Beställde dom från Finland 1199:- st samt 260:-i frakt.
http://www.tyrelia.com/falgar-alumi...=14846&wsModel=&wsWS=16&category_depth=search
Såg på nätet att burstner har dom som tillval för drygt 14000:-![]()
Hejsan, ja ämnet har varit uppe flera gånger, och många försvarar svenska handlare och priser med att de är seriösa och går att lita på om något strular........... Men hur ofta är man närheten av hemmadäcksfirman när något strular (särskilt med en husbil).
Min rekorvinst (eller mindre förlust) på däck och fälgar var nog ett bud på 19.400:- för fyra fälgar med däck.
Efter letande i Sverige så kom jag ner i ca. 15.700:- som bästa pris.
Efter tjugo minuter med datorn så beställde jag samma fälgar och däck från en firma i England för ............7.000:-
Jag fick bäska med 460:- i frakt hem till min dörr visserligen, men även frakten från en firma i Sverige hade blivit högre.
Varför ??????? JANKRO.
------------------------------------------------------------------------------------------------Vilken firma i England var detta? Så nyfiken jag blev plötsligtSvara gärna med länk.
Dom fälgarna jag köpte har dim, 6,5"x16" ET60 och klarar 1250kg ville inte gå för långt från org ET68
Då vi ändå är inne på fälgar så undrar jag om 16" fälgar passar på en Fiat som har 15" som original eller är det andra fälgmått som gäller. Funderar på att saätta på 16 tums hjul på min bil.