Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
För att få en behaglig värme ska det vara vattenburen golvvärme. Alde har oftast/alltid vattenburen golvvärme men det är inte så vanligt vid luftburen värme, oftast enbart golvvärme som kräver el-anslutning.
LMC är en av få som har vattenburen golvvärme tillsammans med Truma.
Hej...Kan bara klargöra att värmeväxlare med Aldevärmare är grymt bra....Provade på nya bilen och det blev varmt i bilen förvånansvärt fort....Provade det en kall vinterdag....Hade Truma i förra husbilen men Alde känns mer gediget....
Håller inte med,dubbla golv är guld värd året runt,på vintern är det värmekomforten,frostfri vatten o avlopp plus att kablar å slangar ligger inomhus för den som vill göra egna dragningar monteringar och förbättringar är ju utrymmet mellan golven superbra. En av dom stora fördelarna är att vägljudet blir vesäntligt lägre.
Jag har kört i snart 6 år med vatten buren golvvärme i husbilen och 32 år med vattenburen golvvärme husvagnar och jag har inte saknad dubbelgolv, elgolvvärme när behöver man det i en husbil man skall väl inte bo parmanent i med en husbil så man har nytta av dubbelgolv, jag tror inte ett dugg på ibland funderar man på om det fins så mycket kunskapsom det sägs.