• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Årets julklapp

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Årets julklapp

Hej! Kan du eller någon annan tomte fixa tillgång till en elstolpe eller eluttag till mig i Stenungsund, helst före jul? Jag har varit alldeles osedvanligt snäll i år!

Jappe
 

Tomten 560

FD HBK Medlem
Inlägg
107
Kommun
Gislaved
HBK-Nr
25427
Medlemskap
2023
Sv: Årets julklapp

Förlåt att jag kommit från ämnet men jag kan inte låta bli en sista gång. Jappe har du inte ström på tomten eller lyser den med sin frånvaro? Förlåt igen!
:santa-2-icon:
 

Börje

HBK Medlem
Inlägg
8
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1728
Medlemskap
2025
Sv: Årets julklapp

Ni som har en Garmin Nuvi 660 .Är det FM modellen ni skriver om ?
Det verka finnas två modeller .
 

Fincan

HBK Medlem
Inlägg
951
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
21930
Medlemskap
2024
Sv: Årets julklapp

Hej.
Funderar du på Garmin Nüvi 660 så se till att du får den allra senaste kartversionen och inte den som är från fjärde kvartalet 2006. Jag har åtminstonde 2 i min närkrets som införskaffat en sådan + många andra som klagat på detta. MEN i övrigt är den kanonbra enligt samma.
mvh
Werner

PS även andra fabrikat har tyvärr äldre kartor, undrar om det är dessa som nu innan jul säljes ut?
 
F

F.d. 839

Guest
Sv: Årets julklapp

PS även andra fabrikat har tyvärr äldre kartor, undrar om det är dessa som nu innan jul säljes ut?

Werner,
Rätt gissat !!! Det kanske finns tusentals osålda på lagret så nu är det rätta tiden ;) bäst är att tag reda på den senaste version av kart material.
 
Toppen