Marianne & Ranko
HBK Medlem
Sv: Alltele
Kan bara säga att det har varit mycket krångel sen beställningen så att en "normal" människa hade gått upp i taket! Nej, dit ska dom inte få mig hur dom än bär sig åt... Jodå, nästan allt har ordnat sig, väntar bara på återinsättning från det dubbla uttaget av samma belopp, men där har vi en annan bank inblandad och nu är det helg!
Så här tänker vi (jag):
- trotts all krångel så gillar jag AllTele för dom gör så gott dom kan
- svårt att komma till kundmottagning, välj teknik-support då, det funkar!
- vi har att göra med unga människor i en pressad bransch. Hur hade vi det själva en gång i tiden för många år sedan?
- största glädjen för oss är att vi är i Telenor's nät utan att ha något med Telenor att göra. Tycker att dom har ursel och handlingsförlamad ledning! Stackars deras medarbetare...
- Alltele erbjuder oss (vår lilla familj) det vi är ute efter vilket är hela poängen. Vi får stå ut med den urusla administrationen ett tag till, SEN blir det bra ; )
- A3 kan bli något bra om det vill sig väl. Jag har hört att Jultomten bor i Norrland och att han är extra snäll i år ; )
Ha det...
Varför ska NI ha det bättre än vi andra övriga? Jag har påpekat för AllTele (till ingen nytta) att deras "avdelningar" försäljning/teknik/ekonomi/kundmottagning ÄR INTE synkade det minsta och behöver bättra sig. Våra SIM-kort kom under tiden vi fortfarande var i Norge(?). 1:a fakturan skulle betalas manuellt via min bank vilket jag också gjorde och det kostade mig 19:-. Och vad händer 2 veckor senare, tja, dom drar samma belopp genom autogiro utan att det syns någonstans på deras hemsida. Jag såg det på bankens transsaktionsredovisning annars hade jag inte vetat.Dom har inte haft tid att svara på mina samtal tyvärr.![]()
Kan bara säga att det har varit mycket krångel sen beställningen så att en "normal" människa hade gått upp i taket! Nej, dit ska dom inte få mig hur dom än bär sig åt... Jodå, nästan allt har ordnat sig, väntar bara på återinsättning från det dubbla uttaget av samma belopp, men där har vi en annan bank inblandad och nu är det helg!
Så här tänker vi (jag):
- trotts all krångel så gillar jag AllTele för dom gör så gott dom kan
- svårt att komma till kundmottagning, välj teknik-support då, det funkar!
- vi har att göra med unga människor i en pressad bransch. Hur hade vi det själva en gång i tiden för många år sedan?
- största glädjen för oss är att vi är i Telenor's nät utan att ha något med Telenor att göra. Tycker att dom har ursel och handlingsförlamad ledning! Stackars deras medarbetare...
- Alltele erbjuder oss (vår lilla familj) det vi är ute efter vilket är hela poängen. Vi får stå ut med den urusla administrationen ett tag till, SEN blir det bra ; )
- A3 kan bli något bra om det vill sig väl. Jag har hört att Jultomten bor i Norrland och att han är extra snäll i år ; )
Ha det...