Om man vill färdas någorlunda säkert i trafiken ska man tydligen inte välja en helintegrerad bil speciellt om man tex har barn med. Undrar hur de bilarna är byggda idag kan väl inte vara svårt att bygga en störtbur i aluminium, kevlar eller nåt i förarhytt.. Kanske framtida köpare borde kräva det? Egentligen är det märkligt att de tillåts i trafiken.
				
			 
 
		 
 
		 
 
		 
						
					 
 
		 . Sandwich med tung styrofoam mellom to aluplater gir veldig høy styrke - det er koblingene mellom flatene som kan være et svakt punkt, men det er veldig lang erfaring fra Clou på 1980 tallet og et stort antall produsenter etter dette.
. Sandwich med tung styrofoam mellom to aluplater gir veldig høy styrke - det er koblingene mellom flatene som kan være et svakt punkt, men det er veldig lang erfaring fra Clou på 1980 tallet og et stort antall produsenter etter dette. 
 
		 
 
		
 
 
		 
 
		
 
 
		 Tydliga svar och roliga argument för att få igång forumet.
 Tydliga svar och roliga argument för att få igång forumet.  
 
 
 
		