TeknikLasse
HBK Medlem
Hej, någon som har tips om en bra WebDav server ute på nätet?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Raskeste og gratis er G-mail, skal til å sette opp det på min Win-8 Tablett fra Acerhadde det i bruk på den gamle pcen som mistet skjermen på fredag og på begge Androidene.
Det fungerer også med Microsoft konto, men det er litt mer utydelig hvordan en legger sakene privat.
Vet inte om jag förstått dig rätt men om man har ett konto på one.com och registrerar en Cloud Drive där så kan du komma åt din Cloud Drive med webDAV. Jag har en sån lösning till min iPad. Använder Cyberduck som klient till dator. Den kan hantera webDAV, FTP m.fl. protocol.
Man behöver egentligen inget extraprogram. Se : Hur kommer jag Ã¥t Cloud Drive med WebDAV pÃ¥ en Mac? | One.com . Många appar till iPad som har koppling till molntjänster har även webDAV som alternativ. Cyberduck är bare en klient typ FTP om man vill hantera filer på det sättet.
Nämen @TeknikLasse, 11 inlägg innan vi fick reda på vad du egentligen ville ha…![]()
Då skulle jag testa med box.com som har stöd för webDAV .. alltså skapa ett gratis konto (5GB)..
och sedan:
Server: https://dav.box.com/dav
Login: Din Box login email adress och password.