F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Köpte den på K&C. Kanske inte helt optimal placering, får vicka liiite på huvudet för att se ordentligt. Här en bild..
Jag har länge förvånats över vad denna tråd handlar om. Naturligtvis visar displayen på vår Dethleffs A 6981 -07 även utetemperaturen tillsammans med allt övrigt man vill ha koll på. Detta är förmodligen föga tröst för alla er som inte vet om ni ska svettas av värme eller huttra av köld när ni öppnar fönster och dörrar, men så är det!
Dessutom har man ju utetemperaturen angiven på Schaudt DT 220 B-displayen ovanför dörren att avläsa innan man går ut för att . . . . . . . . . ja, vad det nu kan vara för ärende där temperaturen kan vara avgörande för resultatet.