• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vintertäcke

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: Vintertäcke

Hej igen Leif,
tror du att Julas 7,3-metersöverdrag skulle kunna passar även på en halvintegrerad hb på 7,5 meter?
V-backen :confused:
 

ullabulla

FD HBK Medlem
Inlägg
82
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
1247
Medlemskap
2022
Sv: Vintertäcke

Hej. Jag använde julas överdrag i vintras .Får nog säga att jag blev positivt överraskad hur bra det var.Det klarade ett par västkust stormar utan en enda skada och då bor jag ändå närma havet. Där finns dragkedjo på sidan så att man kan komma in och ut obehindrat om man vill greja med något under vintern.Min bil är alkov nära sju meter och inga problem att täcka den.Överdragstaket är dubbelt och ventilerat runt om så inte ett tecken fukt eller skavmärken någonstans. Ha det bra MVH Stephan.
 
F

F.d. 7045

Guest
Sv: Vintertäcke

Låter bra Ullabulla, jag har precis beställt ett via internet på Jula. Jag återkommer om resultat.
MVH peter:rolleyes:
 
F

F.d. 50058

Guest
Sv: Vintertäcke

Hej alla
Har nu fått hem mitt husbilsöverdrag från Jula. Överdraget ser bra och kraftigt ut men ligger kvar i sin kartong. Hör av mig senare hur det passar på vår knaus 595 m alkov.
MVH
RONNY
 
Toppen