• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vintertäcke

röris

HBK Medlem
Inlägg
403
Kommun
Sölvesborg
HBK-Nr
1076
Medlemskap
2024
Hej

Jag fick mitt vintertäcke MASA från Huhtalo i går och har provat det i dag och jag undrar om ni andra som köpt detta täcke är nöjda??
På bilderna på hemsidan visar man att täcket skall vikas runt hela dörrens bakkant och således täta dörrspringan mellan dörr och bodel. På mitt ex är det påsytt en spännrem mittpå dörren som skall spännas fast på insidan detta gör att dörrspringan ej täcks för. Hur ser era täcke ut??
Vad har ni betalat för era täcke?? Det talas om rabatt jag betalade 2500:-SEK.
Inga kvitto bara postförskottsavi!! :confused:
 
Senast ändrad:

KalleiViken

FD HBK Medlem
Inlägg
2.833
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Sv: Vintertäcke

Fotografera dina stöldbegärliga prylar och lägg hemma så du har om något händer, stöld oväder o.s.v. Sedan kan någon intyga att du har haft de här grejorna i/på bilen vid tillfället.
Ring/maila för att få ett kvitto om det är viktigt för dig.
 
F

F.d. 13050

Guest
Sv: Vintertäcke

Det viktiga är inte att bevisa att man haft grejorna utan att med hjälp av kvitto eller annat kunna fastställa ålder. Vid skador görs alltid åldersavdrag.
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Vintertäcke

Har alltid fått ett kvitto inne i paketet från POSTORDERFÖRSÄLJNING. Kan väl inte vara svårare när man köper Vintertäcken, Eller??

hls från M o K.:confused:
 
Toppen