• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vinterförvaring

F

F.d. 6022

Guest
Sv: Vinterförvaring

Hej på er! Är på jakt efter en vinterförvaringsplats här i Västra Götaland. Bor i Götet där vi har på tok för många båtar som stjäl alla förvaringsplatser. Någon som har tips? Mottages med stor tacksamhet.

Hälsar Micke, medlem efter semester i vår nya Dethleffs A 7071
 

Inge K

HBK Medlem
Inlägg
122
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
130
Medlemskap
2025
Sv: Vinterförvaring

Librell
Pröva hos Forsbergs i Hyssna tel 0320-30550,kallgarage men torrt o fint.
MVH Inge K
 
F

F.d. 2025

Guest
Sv: Vinterförvaring

Nej precis någon speciell vinterförvaring är inte nödvändigt för en husbil.
Klarar den av att stå ute på sommaren så klarar den vintern bättre eftersom då blir fuktigheten lägre.
Dock kan det vara en bra ide´att ta bort dynorna och att nyttja torrbollar är väl inte så tokigt eller till och med en avfuktare kan man ju köra när det är plusgrader men absolut inte vid minus.
Täck ej över ventiler eller ventilerade takluckor för allt i världen bara.
 
F

F.d. 1883

Guest
Sv: Vinterförvaring

Hej igen nu har jag hittat vinterförvaring lite långt men kan också tippsa andra.Det är fabrikslokal i Blomstermåla som ombesörgs av M.Fritid i Mönsterås man ringer och beställer plats det börja att fylla på.Tel.0499-10610./R-M.T.:wub:

Ringde igår och beställde en plats av Paula på M-Fritid, 1700 om bilen /vagnen är under sex meter.
Man kör upp bilen till Mönsterås och sedan forslar dom dit fordonet själva, kom på kontorstid.
Om man vill ut med bilen/vagnen på en LÄNGRE resa under förvaringen så meddelar du detta till någon och sedan hämtar du fordonet på plats.
INTE för kortare resor över helgen!
Skönt att det löste sig till slut, Rune Åkeri i Nybro hyr inte ut till "oss" längre då Munksjö tagit all lagerplats!
 
F

F.d. 24411

Guest
Sv: Vinterförvaring

Hej, såg att ert inlägg var från 2007, men vi chansar. Vet ni någon plats för vinterförvaring på Öckerö eller i närheten. Vi bor på Eriksberg. Tacksam för svar, desperat.....
 
F

F.d. 25111

Guest
Sv: Vinterförvaring

Har du tänkt dig inomhus ? Om inte kan jag kanske få en plats till dig i Kode om det är intressant.

Donna
 
Toppen