Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2023.
Mer information finns här: www.husbilsklubben.se/ny
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Finns inte på systembolaget och inte på Calles i Rostock heller.på Systembolaget ?
det var produkter som detta som gjorde att jag trodde att moselviner bara var söt billig saft i många år. Innan jag åkte dit och upptäckte en ny värld av underbara fina rieslingar
Inte ett särskilt trevligt svar, det kan ju vara så att frågeställaren gillar det, eftersom det frågas efter det?på Systembolaget ?
det var produkter som detta som gjorde att jag trodde att moselviner bara var söt billig saft i många år. Innan jag åkte dit och upptäckte en ny värld av underbara fina rieslingar
Det var det visst, iallafall inte otrevligt. Det är väl självklart att ts tycker om det, annars hade han väl inte ställt frågan.Inte ett särskilt trevligt svar, det kan ju vara så att frågeställaren gillar det, eftersom det frågas efter det?
Det var det visst, iallafall inte otrevligt. Det är väl självklart att ts tycker om det, annars hade han väl inte ställt frågan.
jag minns att det fanns i bolagshyllan förr i tiden, vilket jag då personligen undvek. Vilket inte betyder att det är fel på att tycka om det….
men som krinil säger, det finns en hel värld där ute att upptäcka gällande moselviner, det jag ville förmedla var en uppmaning att göra just det..
alltså prova och upptäcka… vin är roligt och mycket personligt… alltså det finns ingen sanning eller ”rätt svar”.
men om vi alla skall gå runt och vara så lättkränkta så är det inte lätt att föra några samtal överhuvudtaget…
nu uppfattar jag inte ts som lättkränkt utan han förstod vad jag syftade på… men inte kanske inte du Montreal.
Vivino.comHejsan!
Undrar om det är nån som vet om man kan köpa Swartze kats vin någonstans annan plats än vid Zell?