• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vill du ha sällskap i bilen?

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Nog börjar det väl ändå att spåra ur nu. Visst är Bettan en snygg kvinna men vill hon söka sällskap så finns det dejtingsajter att vända sig till. Jag är själv änkeman men att använda HBK:s sidor för dejting anser jag inte vara rätt. Man gör sig också lustiga i sina kommentarer vilket jag tycker är sandlådenivå.

Om du inte kallar detta för påhopp vet jag inte vad påhopp är. Tur att vi är olika.
Monica
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Hallå hallå nu har ju Monika skrivit att det skall mailas och vad jag anser så är det både trevliga o hånfulla inlägg så Monika stäng denna tråd så slipper det bli tjiv.
 
F

F.d. 55370

Guest
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Hej.
Jag har en rolig, framåt, lättsam och dessutom söt kvinnlig kusin som numera är singel. Hon bor i Mariestadstrakten. Hon skulle verkligen uppskatta att komma ut på vägarna tillsammans med en trevlig kille i 60-65 årsåldern.
Blir du intresserad så skicka ett PM till mig så får du mejladress och lite andra uppgifter.
Missa inte detta om du är sällskapssugen.

Ser med spänning fram mot vem/vilka som hör av sig.

Monica
Hallå Bruden e ju snygg kan inte va några problem merän dom andra tanterna till alla gubbar som vill ha sällskap. Hallå :spinny: det e ju en puma
 
Toppen