• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vill du ha sällskap i bilen?

Tobbe

HBK Medlem
Inlägg
84
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
6778
Medlemskap
2024
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Surpelle....

Jag tycker det är helt underbart att man försöker skapa kontakt och bredda sitt kontaktnät.
När allt kommer omkring så är det det väll det som en stor del av klubb/föreningslivet går ut på.... dvs att träffa nya och likasinnade kamrater samtidigt som man munhuggs och slänger käft lite lagom glatt ;) (precis som i den här tråden fram till nu)

Om jag blir den som blir kvar som singel så hoppas jag verkligen det finns någon som hjälper mig att komma tillbaka till ett socialt mångfald genom att bredda mitt kontaktnät.

All heder till Monica och Betta..... Keep up the good work ;)

Tycker som föregående, vi vet inte hur livet ser ut framåt, det kan bli oväntande händelser som vi inte rår över, var ödmjuk för det som kommer i din väg.
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Asså gubbar...lite humor och roliga påhitt för att förgylla vardagen och göra något bra för en annan medmänniska kan väl inte vara så farligt? Jag förutsätter att damen i fråga har godkänt "koppleriet":).
Det måste väl inte vara gravallvarligt alltid, är det ingen som är trampad på tårna eller förolämpad, inga hårda ord eller trakasserier i tråden, so what...:cool:...de e ju ingen porrannons direkt...:p

Jag fick mig ett gott skratt av inläggen här, och har även haft lite roligt åt en del andra trådar så här på fredagkvällen, som sagt, lite humor kan inte skada!
Och jag är spik nykter om nån undrar, sitter och redigerar film på datorn...:D E ni snälla få ni en länk så småningom....

/Ludde
 

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Nog börjar det väl ändå att spåra ur nu. Visst är Bettan en snygg kvinna men vill hon söka sällskap så finns det dejtingsajter att vända sig till. Jag är själv änkeman men att använda HBK:s sidor för dejting anser jag inte vara rätt. Man gör sig också lustiga i sina kommentarer vilket jag tycker är sandlådenivå.

Du behöver ju inte läsa dessutom är det ju en tråd för singlar.
 

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Lägg av. Det får vara vilken kväll som helst såtycke jag att man skall föra forumet seriöst

Och vad är det som är oseriöst??????????????? Absolut inte Bettan. En mycket rekordelig tjej, som jag verkligen unnar att träffa en trevlig kille att dela husbilsåkande med. Kanske du är lite för omodern för att inse värdet av internet?

Monica
 

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Asså gubbar...lite humor och roliga påhitt för att förgylla vardagen och göra något bra för en annan medmänniska kan väl inte vara så farligt? Jag förutsätter att damen i fråga har godkänt "koppleriet":).
Det måste väl inte vara gravallvarligt alltid, är det ingen som är trampad på tårna eller förolämpad, inga hårda ord eller trakasserier i tråden, so what...:cool:...de e ju ingen porrannons direkt...:p

Jag fick mig ett gott skratt av inläggen här, och har även haft lite roligt åt en del andra trådar så här på fredagkvällen, som sagt, lite humor kan inte skada!
Och jag är spik nykter om nån undrar, sitter och redigerar film på datorn...:D E ni snälla få ni en länk så småningom....

/Ludde

Självklart har Bettan godkänt detta fast förslaget kom från mig. Det är ju så att de flesta medlemmarna i klubben är ju genomtrevliga, förmodligen också singlarna. Dessutom medför det ju inga förpliktelser om att det måste bli en relation för att man tar kontakt. Själv skulle jag hellre "ragga" här i klubben än på krogen om jag vore singel och ville ha kontakt!
Monica
 

Majzzan

HBK Medlem
Inlägg
1.138
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Lägg av. Det får vara vilken kväll som helst såtycke jag att man skall föra forumet seriöst

Men du Curtan - Vad är det för oseriöst med att söka resesällskap eller t.o.m. ny partner? Man får väl ta de tillfällen som erbjuds.

Så... Hoo hooo alla singelkillar/gubbar... är också singel och skulle inte ha nåt emot vare sig resesällskap eller kanske en ny livskamrat, även om jag rattar egen husbil flirtögonbryn2.gif
Lite humor o glimten i ögat måste man ha, annars blir livet alldeles för trist!
 

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Men du Curtan - Vad är det för oseriöst med att söka resesällskap eller t.o.m. ny partner? Man får väl ta de tillfällen som erbjuds.

Så... Hoo hooo alla singelkillar/gubbar... är också singel och skulle inte ha nåt emot vare sig resesällskap eller kanske en ny livskamrat, även om jag rattar egen husbil Visa bilaga 65129
Lite humor o glimten i ögat måste man ha, annars blir livet alldeles för trist!

Tack för de kloka orden!!!!!
 

Sonic

FD HBK Medlem
Inlägg
2.260
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Nog börjar det väl ändå att spåra ur nu. Visst är Bettan en snygg kvinna men vill hon söka sällskap så finns det dejtingsajter att vända sig till. Jag är själv änkeman men att använda HBK:s sidor för dejting anser jag inte vara rätt. Man gör sig också lustiga i sina kommentarer vilket jag tycker är sandlådenivå.

Om det hade varit en gubbe som lagt ut en krok... så hade det inte blivit sånt liv i luckan.
Bettan vill ju bara åka husbil tillsammans med trevlig likasinnad...:)
Ser inget oseriöst i det ?
Kör på så löser det sig... bry dig inte om gamla sura gubbar.;)

Bosse
 

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Det är ju som jag sa tidigare i tråden. Det vimlar av trevliga människor i klubben, både tjejer och killar, singlar och de som lever i relationer. Surmupparna får vi ta med en klackspark! Finns alltid några sådana i alla sammanhang!
Ha en trevlig trettondagsafton!

Monica
 
F

F.d. 17667

Guest
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Trådskaparen ställer redan i rubriken frågan om vi önskar sällskap i bilen, dvs ointresserade behöver inte ens öppna tråden, än mindre ha synpunkter på dem som är intresserade.

Själv tycker jag att det är en utmärkt idé att som medlem och via klubbens forum söka resesällskap om sådant sökes.

Lycka till
 

linden

HBK Medlem
Inlägg
1.755
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2024
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Man frågar aldrig om en dams ålder eller vikt. Ta personlig kontakt med Monica om du är intresserad av henne.
Så tycker linden.
 

arnew

HBK Medlem
Inlägg
610
Kommun
Sotenäs
HBK-Nr
6529
Medlemskap
2025
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Man frågar aldrig om en dams ålder eller vikt. Ta personlig kontakt med Monica om du är intresserad av henne.
Så tycker linden.

Min gumma väger 80 kilo och jag kan ju inte byta ut henne mot en som väger mer.
Jag tror nog Monica har humor och inte tar illa upp om man försöker skoja till det lite.
 
S

StorDansk

Guest
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Hallo, har Bettan flera önskemål än just ålder 60-65? :)
Tänker främst på HB-märke eller resplaner/resvanor hos den tilltänkte!

Kanske inte en riktigt seriös fråga men jag ställer den ändå, kan ju tillföra lite till tråd
och diskussion, med risk att åka längst ner på favvolistan!
Vi får ju inte behandla tjejen som hon inte finns, jag gissar starkt på att hon läser alla inlägg, hej Bettan :)

Hälsning FinnV
 
F

F.d. 52994

Guest
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Nu vill jag inte att ni skäller nåt mer på mig, jag hade ju bara en åsikt och menade inget illa. å jag bli ju så ledsen snyft snyft :msn_sad: Nu skall surgubben ta sig en whiskey så jag blir lite gladare och hålla tummarna för att Luleå slår Färjestad. Ha det bra alla:):)
 

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.536
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Nu vill jag inte att ni skäller nåt mer på mig, jag hade ju bara en åsikt och menade inget illa. å jag bli ju så ledsen snyft snyft :msn_sad: Nu skall surgubben ta sig en whiskey så jag blir lite gladare och hålla tummarna för att Luleå slår Färjestad. Ha det bra alla:):)

Tummarna räckte inte idag. FBK-Luleå 2-1 ;)
 
F

F.d. 52994

Guest
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Ja det var illa, jag får ta en whiskey till och dränka sorgen. Å andra sidan så vann jag 48.- på travet, man får var glad för det lilla
 

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Min gumma väger 80 kilo och jag kan ju inte byta ut henne mot en som väger mer.
Jag tror nog Monica har humor och inte tar illa upp om man försöker skoja till det lite.
och inga problem med att skämta heller. Hon tål det mesta

Nu är det ju inte jag, Monica, utan kusin Bettan som söker sällskap och hon har inga viktproblem.
Hon tål att skämta också så det är inga problem där helle. Tyvärr har hon ingen husbil så hon är inte med i klubben. Jag förmedlar bara omnågon vill ha kontakt med denna härliga, framåt och positiva tjejen.
Alla som är nyfikna och vill veta mer och ta kontakt med henne kan skicka ett PM till mig. Jag sitter inne med fler uppgifter.
Ha det alla goa singelkillar!

Monica
 

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Hallo, har Bettan flera önskemål än just ålder 60-65? :)
Tänker främst på HB-märke eller resplaner/resvanor hos den tilltänkte!

Kanske inte en riktigt seriös fråga men jag ställer den ändå, kan ju tillföra lite till tråd
och diskussion, med risk att åka längst ner på favvolistan!
Vi får ju inte behandla tjejen som hon inte finns, jag gissar starkt på att hon läser alla inlägg, hej Bettan :)

Hälsning FinnV

Vill man ha svar får man skicka ett PM till mig så lämnar jag e-postadress!

Monica
 
Toppen