• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

vildmarksvägen

Asta

HBK Medlem
Kommun
Hallsberg
HBK-Nr
117
Medlemskap
2025
Vi har nu lämnat vildmarksvägen i Vilhelmina för att åka vidare norrut. På vägen har vi träffat många trevliga HBK:are. Vi har dock inte lyckats hitta fanenifolket här uppe.
MVH Reiner Ylva o Asta:cool:

F

F.d. 1471

Guest
Sv: vildmarksvägen

Lycka till på resan ! Vi var uppe på Stekenjokk i midsommar och kom hem idag.

F

F.d. 839

Guest

Byrstner,

Har du tagit några bilder som ni skulle vilja dela med oss ? ;)

F

F.d. 58541

Guest

Hej!
Om en vecka skall vi starta vår resa mot vildmarksvägen, det har talats om att det är ovanligt mycket mygg i år har detta besvärat Er under resan på vildmarksvägen?

Mvh

Bosse

F

F.d. 839

Guest

Bosse

Mygg, nej fy tusan Vildmarksvägen kommer att betyda min död för dom älskar mig. Nej, fram med ett utmärkt mygg spray eller annat så jag överlever resan i Augusti ;)

kjelis

HBK Medlem
Kommun
Kil
HBK-Nr
545
Medlemskap
2025

Hej

Har idag kört Vildmarksvägen -

Inga mygg. blåsigt o kallt men uppehållsväder.

Hälsningar
Melle

F

F.d. 29763

Guest

:twitcy:Hej står på ställplatsen i Jukasjärvi, ska titta på Ice hotel produktion senare under dagen om det slutar regna någon gång. Har varit på Nordkapp midsommarafton- kallt +2 grader stormvindar, blandat regn/snö, midnattsolen bara på vykort, massor med Tyska Franska Spanska(stackare) och bara 3 Svenska husbilar.Åkte vidare till Lofoten för att uppleva....regnet igen, nej jag tror att vi drar vidare och möter myggen på Vildmarksv.
Ha det brå alla på vägarna Stig Kristina.:twitcy:

Per&Laila

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
622
Medlemskap
2026

Hej.Ha det så bra i Fjällen,men jag tror inte du hittar fanenifolket däruppe.Har varit synliga i Grebbestad på sportshopen tanten hade påssjuka.MVH.PÅ o Laila.:wideeyed: Hälsa Damerna

kjeva

HBK Medlem
Kommun
Sundbyberg
HBK-Nr
163
Medlemskap
2025

Vi ska åka Vildmarksvägen v 28.
Kan någon berätta vilken standard vägarna håller?

Eva och Kjell

F

F.d. 29763

Guest

Tack för trevlig prattstund i Östersund, som sagt vägen är hyfsat.
Njut avnaturen
Kristina Stig :twitcy:

Toppen