• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

vildmarksvägen

Asta

HBK Medlem
Kommun
Hallsberg
HBK-Nr
117
Medlemskap
2026
Vi har nu lämnat vildmarksvägen i Vilhelmina för att åka vidare norrut. På vägen har vi träffat många trevliga HBK:are. Vi har dock inte lyckats hitta fanenifolket här uppe.
MVH Reiner Ylva o Asta:cool:

Sv: vildmarksvägen

Lycka till på resan ! Vi var uppe på Stekenjokk i midsommar och kom hem idag.

Byrstner,

Har du tagit några bilder som ni skulle vilja dela med oss ? ;)

Hej!
Om en vecka skall vi starta vår resa mot vildmarksvägen, det har talats om att det är ovanligt mycket mygg i år har detta besvärat Er under resan på vildmarksvägen?

Mvh

Bosse

Bosse

Mygg, nej fy tusan Vildmarksvägen kommer att betyda min död för dom älskar mig. Nej, fram med ett utmärkt mygg spray eller annat så jag överlever resan i Augusti ;)

Hej

Har idag kört Vildmarksvägen -

Inga mygg. blåsigt o kallt men uppehållsväder.

Hälsningar
Melle

:twitcy:Hej står på ställplatsen i Jukasjärvi, ska titta på Ice hotel produktion senare under dagen om det slutar regna någon gång. Har varit på Nordkapp midsommarafton- kallt +2 grader stormvindar, blandat regn/snö, midnattsolen bara på vykort, massor med Tyska Franska Spanska(stackare) och bara 3 Svenska husbilar.Åkte vidare till Lofoten för att uppleva....regnet igen, nej jag tror att vi drar vidare och möter myggen på Vildmarksv.
Ha det brå alla på vägarna Stig Kristina.:twitcy:

Hej.Ha det så bra i Fjällen,men jag tror inte du hittar fanenifolket däruppe.Har varit synliga i Grebbestad på sportshopen tanten hade påssjuka.MVH.PÅ o Laila.:wideeyed: Hälsa Damerna

Vi ska åka Vildmarksvägen v 28.
Kan någon berätta vilken standard vägarna håller?

Eva och Kjell

Tack för trevlig prattstund i Östersund, som sagt vägen är hyfsat.
Njut avnaturen
Kristina Stig :twitcy:

Tillbaka
Toppen