F
F.d. 59043
Guest
Det var en fråga. Varför sprider du det som inte är sant?"Då blir det väl så....................................."
Är inget absolut påstående, snarare en fråga. Något annat att klaga på?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det var en fråga. Varför sprider du det som inte är sant?"Då blir det väl så....................................."
Eller: Ingen direkt fråga, snarare ett tvekande påstående."Då blir det väl så....................................."
Ja! Använd fakta i frågor som berör covid"Då blir det väl så....................................."
På tal om biverkningar titta på diklofenak som jag fått i både kapslar ispruta och tabletter och salva, där kan vi tala om biverkningar, då ska man väl klara av vaccin som getts till många millioner.
Tyvärr hade väl den här och många andra trådar inte ens existerat om endast hård fakta var tillåten.Ja! Använd fakta i frågor som berör covid
Men att föra fram rena osanningar, det borde det inte vara nån som gör.Tyvärr hade väl den här och många andra trådar inte ens existerat om endast hård fakta var tillåten.
Det mesta som vädras här är ju troenden, rykten och vilda spekulationer vilket i alla fall jag jag tycker är ok bara vi formuleras oss så att det framgår att vi just tror, spekulerar eller kanske antar.
Jag lyckas faktiskt inte ens tolka "Då blir det väl så......." som ett faktapåstående?
Trodde inte det var så illa ber om ursäkt!Pencellin som också ges till miljoner eller miljarder människor.... Är jag tyvärr också allergisk emot.... Jag får inte ges penicillin V.... Ej heller cortison eller tramadol stada eller andra opiater, eller sådan medicin som innehåller paracetamol
Så tar inte en virus livet av mig så gör fel medicin det![]()
![]()
Så är det, och det är okey tycker jag.Tyvärr hade väl den här och många andra trådar inte ens existerat om endast hård fakta var tillåten.
Det mesta som vädras här är ju troenden, rykten och vilda spekulationer vilket i alla fall jag jag tycker är ok bara vi formuleras oss så att det framgår att vi just tror, spekulerar eller kanske antar.
Jag lyckas faktiskt inte ens tolka "Då blir det väl så......." som ett faktapåstående?
Har sett samma sak, stora killar som svimmat innan sprutan i lumpen. Kanske det beror på att de stora starka killarna inte var så vana med att utsättas för något de inte rådde på. Annat var det för oss klenisar som var vana att få tåla det mesta, har man blivit tuktad av de stora killarna är väl en liten spruta inget att bry sig omJag har sett en kraftig kille i lumpen som svimmade precis innan han skulle få en spruta (vanlig sådan). Han var väl rädd för sprutor och hade han slagit huvudet i betonggolvet, då hade han säkerligen fått allvarliga biverkningar...
På Läkemedelsverkets hemsidaVar har du hittat den informationen.???.... Tycker du skall styrka ditt påstående
Du skrev tidigare; ”Hittills bara 55 döda i Sverige av vaccinet enl Läkemedelsverket. Jag föredrar livet”På Läkemedelsverkets hemsida
Vad är det för fakta du syftar på? Det som diskuterats tidigare är fakta från Läkemedelsverket. Om du anser att de inte är seriösa, så ska du kunna belägga dina påståenden. Fakta är fakta. Dina åsikter är inte fakta!Men vem är det som kommer med fakta då ? Läkemedelsindustrin ? , dom som tjänar pengar på detta eller ? Hur seriöst är det ?
Igår sa en kvinna faktiskt det på FHMs presskonferens kl 14 att det var 55 dödsfall efter vaccinet och att det har 550 biverkningar!!!Det finns alltså inga bekräftade dödsfall i Sverige, som har ett samband med vaccinet.
"efter vaccinet" innebär att personen avlidit efter att ha vaccinerats. Det innebär inte att dödsorsaken var vaccinet.55 dödsfall efter vaccinet
Igår sa en kvinna faktiskt det på FHMs presskonferens kl 14 att det var 55 dödsfall efter vaccinet och att det har 550 biverkningar!!!