Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Här t.ex.Jag undrar om inte var och en som undrar själv bör söka information på vetenskapligt grundade sidor och inte där allt möjligt sant och osant sprider sig.
Tommy
"efter vaccinet" innebär att personen avlidit efter att ha vaccinerats. Det innebär inte att dödsorsaken var vaccinet.
Stämmer, kollade upp gårdagens pressträff och en reporter från DN frågade Anders Tegnell om de 55 dödsfallen, Tegnell som såg lite förvånad ut svarade bara,— det får du fråga Läkemedelsverket om. Sen blev det tyst om den saken......Igår sa en kvinna faktiskt det på FHMs presskonferens kl 14 att det var 55 dödsfall efter vaccinet och att det har 550 biverkningar!!!
Tja, då var det fredag kväll igen och en del verkar inte ha något bättre för sig än att "märka ord", istället för att läsa tidigare inlägg ordentligt!Egentligen ett märkligt sätt att formulera en information..... Nu undrar man ju vad fick de 550 sina biverkningar ifrån...Eller hade de 55 döda fått 550 biverkningar ..
Konstig text formuleringen 
Igår sa en kvinna faktiskt det på FHMs presskonferens kl 14 att det var 55 dödsfall efter vaccinet och att det har 550 biverkningar!!!
Tja, då var det fredag kväll igen och en del verkar inte ha något bättre för sig än att "märka ord", istället för att läsa tidigare inlägg ordentligt!![]()
Folkhälsomyndigheten backar efter kritik: Illegala migranter går inte före i vaccinationskönStämmer, kollade upp gårdagens pressträff och en reporter från DN frågade Anders Tegnell om de 55 dödsfallen, Tegnell som såg lite förvånad ut svarade bara,— det får du fråga Läkemedelsverket om. Sen blev det tyst om den saken......
På Läkemedelsverkets hemsida är informationen fortsatt identisk med den jag la in i inlägg nr 33 igår i den här tråden. Alltså inga bekräftade dödsfall på grund av vaccinet....... tack och lov!
Tommy
Svenska språket är svårt. Som jag tolkar detta du skriver, så har 55 dött efter att de fått vaccinet men det säger inget om vad dödsorsaken är.Igår sa en kvinna faktiskt det på FHMs presskonferens kl 14 att det var 55 dödsfall efter vaccinet och att det har 550 biverkningar!!!
Som biverkningar räknas också att man kan bli lite öm efter sprutan. Och 550 stycken som fått något sådant eller upp till allergisk reaktion mm är kanske inte så många av över 200.000 vaccinerade.Svenska språket är svårt. Som jag tolkar detta du skriver, så har 55 dött efter att de fått vaccinet men det säger inget om vad dödsorsaken är.
De 550 biverkningarna hänvisar till "det" som i sin tur hänvisar till vaccinet. Alltså står det att vaccinet har 550 biverkningar vilket jag tycker verkar väldigt högt och har svårt att tro på.
Frågan är vad de egentligen menade.