Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det var skönt och höra att man kan få lite support från er om man behöver, jag köpte larm från Vikinglarm förra året men har inte hunnit montera det ännu.Hej Heddelin.
Vi från Larmhem kommer att köpa upp delar av Vikinglarm . Värt och veta är att våra magnetbrytare, rörelsedetektorer, fjärrkontroller, gassensor, mm fungerar utmärkt till ditt husbilslarm.
Jag vill även passa på att säga att dom som köpt larm från Viking faktiskt erbjuds kostnadsfri support från oss på Larmhem. Sedan 2 veckor tillbaka har vi hjälp en hel del kunder och förstår deras frustation i ej fungerande produkter mm.
För er som behöver hjälp. Känn er inte dumma att kontakta oss trots att ni ej köpt larmet från oss.
OBS! Se ej detta som reklam. Utan en hjälpande hand för er frustrerade kunder som ej får support och rätt på larmet eller behöver support i allmänhet.
Allt gott..
Hälsningar
Larmhem
Då är tyvärr ända alternativet att byta ut larmenheten.
Hälsningar
Patrik
Mot ett riktig larm, tex Defa DVS90