surtecruisers
FD HBK Medlem
tråkigt att höra du inte mår bra ! du behöver äta lite gröt på morgonen så du får lite energi ! bara att koka lätt som en plätt ! GOTT NYTT ÅR på dig !
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
@Bengtic, vi pratade om detta förra vintern på Bahia..... Du vet hur Du borde göra, så gör det bara.fick magproblem så jag har inte varit så aktiv.
Illamående på morgnarna hade det hemma också blir ofta så jag hoppar över frukosten vilket inte är bra men nästan omöjligt att ät
Det är inte jobbigare än att lag mat hemma, det gör jag varje dag. Går på restaurang gör vi kanske en eller två gånger i månaden annars så här lever vi lyxliv.Hasse har det lite jobbigare är det tråkigt väder får han fixa mat i bilen
I natt var den kallaste natten hittills, 5 gr. Under dagen blev det 19 gr. Vi låg vid poolen och njöt hela eftermiddagen. De närmsta dagarna är lovat ca 15-16 gr på dagarna. Är ett klart väder så vi får njuta av solen blir det kallare på nätterna. I vilket fall bra mycket skönare än i Sverige.hej ! så kallt har vi inte på isla plana här har vi ca 8-9 gr på natten och idag ca 15-16 gr på dan ! inte mycket till vind men den räcker för att det ska kännas kallt ! vi får testa florida till hösten bengtic ? där kan det visserligen blåsa lite men får hålla i kepsen då men varmt är det !
Jag har en digital Max/min-termometer som sitter i skugga hela dagen och som jag nollställer varje förmiddag. I lä i sol vid poolen var det ljuvligt i eftermiddag.Tog på täckjackan när jag var och handlade, på kinesen hade de anställda täckjacksvästar
satt en stund på em i solen vid husbilen men särskilt varmt var det inte. 100m till poolen och lika långt till plats 80. Så borde vara samma väder? Eller.
Skulle handla en termometer vilket de inte hade men spritermometrarna visade ca 14gr i affären.