Livibil
HBK Medlem
Kan du inte köpa en eller två rejäla powerbanks med flera uttag? Dessa kan du ju sedan ladda under färd via invertern eller också ladda mobilerna under färd.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Beställde en igår kväll,det tog säkert två timmar innan ordern gick fram,var tre i lager o slut överalltDen här ser ut att ha samma funktioner och utseende som mitt kina-köp, och min har fungerat bra. Tror det är samma och kan rekommenderas.
Den klarar lite olika spänningar UT, tex 19V som ofta passar en PC, eller 12V som kan driva tex en TV ca en timme. Laddas med 12V eller 230V.
Har inte testat den som hjälpstartare, men enligt recensioner fungerar det ofta.
/GB
Riktigt bra pris just nu, 499 kr, kolla att den finns i lager.
Hjälpstart 3-i-1 | För bensin- och dieselmotorer | HAMRON
Från Greven föreslår jag nästa stopp i Trier , Treviris ställplats, eller i Perl, finns en ställplats där, och tanka sedan i Schengen före vidare färd till Thionville, sedan gratisväg via Neufchateau till Dijon, Vi brukar övernatta i Goncourt, gratis plats Från Dijon N274 som övergår i betalväg till Lyon. Vi brukar fortsätta till Montelimar, ställplats bakom E. Leclerk, gratis, var nästan fullt när vi var där men det går alltid klämma in en till. Därefter kör vi betalväg till Spanska gränsen