Jag hörde i dag på radio att forskarna har kommit fram till hur många T-Rex det har funnits på vår planet... 
Jag fick då en stark känsla av att någon har lurat någon här
...
För hur många personer på vår planet är behov av att veta hur många T-Rex som funnits
Jag tycker att pengar till forskning skall i första hand gå till så att vi alla på planeten får det bättre.... Vi alla är ju med att betala forskarens lön.. Och den är minst på 40 000/ månaden
Näää... Något här har verkligen gått fel... Om det nu är detta vi vill veta
... Det är nog mycket lättare att ta reda på hur många T-Rex det tidigare fanns, än att ta reda på vad denna förskning egentligen har kostat
För den som nu är intresserade så påstår forskningen att det var 2,4 000 000 000
Hur de nu kommit fram till denna siffran kan vi ju alltid funderar över...

Jag fick då en stark känsla av att någon har lurat någon här
För hur många personer på vår planet är behov av att veta hur många T-Rex som funnits
Jag tycker att pengar till forskning skall i första hand gå till så att vi alla på planeten får det bättre.... Vi alla är ju med att betala forskarens lön.. Och den är minst på 40 000/ månaden
Näää... Något här har verkligen gått fel... Om det nu är detta vi vill veta

... Det är nog mycket lättare att ta reda på hur många T-Rex det tidigare fanns, än att ta reda på vad denna förskning egentligen har kostat
För den som nu är intresserade så påstår forskningen att det var 2,4 000 000 000
Hur de nu kommit fram till denna siffran kan vi ju alltid funderar över...