Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nej, det gör det väl inte. Nu kan jag inget om just den här panelen så jag svarar bara utifrån min logik.Det ser ut som om gråvattentanken är full
Delar din slutsats. Av bilden skulle jag gissa att den kan varna för att färskvattnet är på upphällningen. Det gör vår panel (dock en helt annan, och utan ljud) när det är nere på sista kvarten (även fast jag är rätt säker på att det är mer än 25 liter kvar).Nej, det gör det väl inte. Nu kan jag inget om just den här panelen så jag svarar bara utifrån min logik.
Jag uppfattar det som om stapeln till vänster visar hur full färsvatten- resp gråvattentanken är. Beroende då på hur man tryckt fram respektive. Det är ju en färskvatten- resp gråvattentank som är ritad till vänster.
Stapeln till höger visar laddningen i bodelsbatteriet. Det är ju en "Bodel" som är ritad till höger.
Varför det piper vet jag inte.