Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

hej alla rapport från Borås halvmulet +1gr solen syns igenom molnen blåsten är fortfarande kraftig snögubben smälter barnbarnen skriker var igår o försöte titta Eva o Hasse nya bil jag såg den men ingenvar där får väl bli en annan gång vi har nämligen tänkt batt köpa en likadan när jag blir pensionär om tre år jag röstar på Kurt förslag har alltid samma åsikt som Kurt håller på Elfsborg o älskar Läsö har åkt husbil där Hade Plastpelle
nu jäv skavi utt sen får det snöa best f ,a ,n , det vil vi drar till varberg i morgon dett blir säkert bättre än sitta i kinna jorydshaussonVid 06.30 i morse snöade det och blåste kraftigt i Vänersborg
och nu vid09.30 fortsätter det.
Lena