• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

var snöar det nu

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: var snöar det nu

Härligt då kanske man kan starta snöslungan imorgon om den nu går igång efter 3 år i ide ...

Snöar gör det som sagt i Falköping ..
 

Berith&Janne

HBK Medlem
Inlägg
277
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2587
Medlemskap
2024
Sv: var snöar det nu

Hej, nu har jag varit ute och skottat ca 10 cm snö (puhpuh) i Torslanda, längtar till morgondagen, då skall det töa, hoppas det försvinner för i år.

Janne
 

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Inlägg
3.568
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: var snöar det nu

I Hyssna har det snöat nästan hela dagen. Körde hem dottern till Skene nyss och mötte plogbilen. Varför den var ute vet jag inte, för det var lika mycket sö på min sida som det var efter den.
Visst var det bättre förr, för då syntes det var det var plogat.
Calle
 
Senast ändrad:

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
Sv: var snöar det nu

Ja, fy-fn för detta vita pulver som kommer uppifrån...nu räcker det...sportlovet har varit...sporthandlarna har fått sälja sina skidor, pulkor och vad det nu må vara...de som gillar att vinterfiska har väl också fått sitt...NU VILL JAG HAR VÅR...längtar efter att få ta hem husbilen och göra premiärturen...SUCK//Tommy
 

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: var snöar det nu

Snygga bilder över lägena i Linköping, Roger.
Även här i västra Stockholm intill Mälaren är konturerna suddiga idag.
Det är en sådan där dag då man helst är inomhus och håller på med lite av varje.
Tänkte faktiskt ett tag på att ta tag i släktforskningen, men har inte kommit igång med det ännu.
Ska först ut och skotta, risk för att det fryser till mot kvällen.
V-backen ;)
 
Senast ändrad:

Olle Ö

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
696
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
1028
Medlemskap
2024
Sv: var snöar det nu

Igår strålande solsken och 10 grader varmt. Men man får inte glädjas någon längre tid.
Här vid Vänerns nordvästra strand började det snöa för några minuter sen.
 

Birglas

HBK Medlem
Inlägg
2.246
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
1672
Medlemskap
2024
Sv: var snöar det nu

Södermalm i Stockholm ser ut som ett julkort. Usch. Vi ska köra husbilen till fiatservice i morgon bitti.

Birgitta
 

susanne

HBK Medlem
Inlägg
112
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
3647
Medlemskap
2024
Sv: var snöar det nu

Jag har fått mig ett gott skratt här just innan läggdax.Denna tråd är mycket bättre än tv och radio och man ser ju för att det faktiskt var ett lika eländigt snöande just vid denna tiden förra året det är ju kul att jämföra man glömmer ju så fort.Har lyckligtvis vinterdäck på min husbil så vi ska faktiskt åka till säfsen till helgen och åka skidor det ska bli roligt,så snön får gärna stanna kvar där en vecka till, men inte på miiinnnn gård fy vad det snöar här i karlskoga,natti natti på er sussi
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: var snöar det nu

Sådant här ser det ut idag inte så blått som på bilden ,det är kritvitt.susanne
 

Bilagor

  • snow 002.JPG
    snow 002.JPG
    1,3 MB · Visningar: 4
Toppen