JuHol
HBK Medlem
Jag är sugen på stor winersnitsel och är i Tyskland på väg hem från Düsseldorf mässan. Så jag undrar var den beryktade Greven ligger?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kan rekommendera Camping Münster. Dom har ställplats precis utanför sin camping och du får tillgång till alla faciliteter. Bra restaurang med utmärkt schnitzel. Pris för platsen var i juli 18 euro. Lite söder om Greven.Jag är sugen på stor winersnitsel och är i Tyskland på väg hem från Düsseldorf mässan. Så jag undrar var den beryktade Greven ligger?
Hittade deras facebook sida klicka på länken nedan.Vad heter den berömda Winerschnitsel restaurangen (Greven)?
Om du ska äta en god Wienerschnitzel i Tyskland så föreslår jag IKEA i Bremen.Jag är sugen på stor winersnitsel och är i Tyskland på väg hem från Düsseldorf mässan. Så jag undrar var den beryktade Greven ligger?
På den restaurangen måste man betala med kontanter och den är inte gjord på kalv som ursprunget men den lär vara godJag är sugen på stor winersnitsel och är i Tyskland på väg hem från Düsseldorf mässan. Så jag undrar var den beryktade Greven ligger?