Denna tråd inleds med inlägg flyttade från en tråd som handlade om en varning för en specifik elektronikfirma.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
I storstadsmiljö fungerar detta måhända, men hemma i Östersund är det svårt att hitta någon handlare med mer än rudimentära kunskaper om exempelvis fotoutrustning. Dessutom har man nästan inget i lager.När jag handlar fotoprylar så brukar jag tala om för lokal handlare vad prylarna kostar på nätet, så justerar han priset därefter. Kanske "diskriminerande försäljning", men jag betalar gärna något högre pris över disk, eftersom det ger fördelar vid exempelvis reklamationer. Frakten kostar ju också en del.
Dessutom slipper man traggla igenom oändliga manualer. Är det något man undrar så är det bara att fråga handlaren.
Jappe