Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej.Har ett annat par knappar med låssymboler som jag undrar över i min Hymer B 614. Någon som vet vad
et är
Åkte nyss ut och provade knappen i samband med rengöring av gåvattentanken. Vilken skillnad! Inga multiväxlingar mellan femman och sexan i branta backar. Perfekt även för stadstrafik. Blir nog en välanvänd knapp för mig.
Har också undrat och lusläst instruktionsboken utan att hitta svar på när den ska användas.
Skulle tro att den styr radion mot bodelsbatteriet när tändningen är avslagen kanske.Tänkte först starta en egen tråd men jag tycker rubriken var så bra så jag lägger in det här istället.
Jag har skummat igenom instruktionsboken och utan att ha hittat knappens funktion. Den sitter till vänster om växelspaken!Visa bilaga 173531 Visa bilaga 173532
Hymer Exsis 2016