Min gamla dator har varit med sedan 2005 och har arbetat ganska väl hela tiden men tröttnat rejält på sistone så jag plockade fram min gamla "reservdator" som fungerar mycket bättre i alla avseenden utom ett, nämligen utökning av Windowsskrivbordet. Jag har haft en sekundär bildskärm under många år och vant mig vid den och fördelarna med ett sådant arrangemang!
Primärskärmen är på 1280 x 800 dpi och sekundärskärmen på 1440 x 900 dpi. Jag hade även problem med den gamla datorn när det gällde dessa inställningar men till slut lyckades jag. Med den "nya" datorn verkar det fullständigt omöjligt att få till det!
Kontrollpanelen, bildskärm och inställningar! Där kan man flytta runt bildskärmsikoner och det är just detta inställningsförfarande som jag inte klarar!
Vad gör jag för fel? Någon här som kan hjälpa mig med detta, månne?
Hjälp! Utan sekundärskärm är det mycket svårare att leva!
Jappe
Primärskärmen är på 1280 x 800 dpi och sekundärskärmen på 1440 x 900 dpi. Jag hade även problem med den gamla datorn när det gällde dessa inställningar men till slut lyckades jag. Med den "nya" datorn verkar det fullständigt omöjligt att få till det!
Kontrollpanelen, bildskärm och inställningar! Där kan man flytta runt bildskärmsikoner och det är just detta inställningsförfarande som jag inte klarar!
Vad gör jag för fel? Någon här som kan hjälpa mig med detta, månne?
Hjälp! Utan sekundärskärm är det mycket svårare att leva!
Jappe
Senast ändrad: