Örjan o Helen
HBK Medlem
Behöver byta TV i HB , tips på nåt märke , en som går både på 12 volt å 230v .
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hejsan, beror ju lite på vad du behöver och hur du skall titta på TV och varför du skall byta till ett nytt bra märke.Behöver byta TV i HB , tips på nåt märke , en som går både på 12 volt å 230v .
Hej, jag kollade lite för ett tag sedan på just Android version på smartTV apparater och vad de säljer i butikerna. Tydligen har de nyligen släppt version 16 om man skall få det senaste och kunna hänga med i uppgraderingar framåt. Kan kanske vara svårt att hitta just så ny, men det verkar som man i alla fall bör få version 14 för att kunna hänga med, sedan utvecklas ju Google delen vartefter också, (på både gott och ont).Ifall det blir en smart-TV, var obs på androidversionen, samt att den går att uppgradera.
Jag har för mej att AndroidTV-14 är den senaste versionen (?).
Version 9 eller nyare kan gå att uppdatera.
Har man en smart-tv som tillverkaren inte längre släpper uppdateringar till, men för övrigt funkar bra.
Då rekommenderar jag att man skaffar t.ex. Google-TV som ansluts i en hdmi-port.
Tittar man dock bara på tablå-tv så behöver man inte en "smart-tv".