Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kan variationerna bero på om karthållaren är monterad i en helintegrerad husbil eller en med original hytt?
Min var en helintegrerad.
Hur vet du att det är samma krockkudde i FL (facelift) -14 som efter.Varför skulle det göra skillnad? Det är ju samma instrumentbräda och samma krockkuddar.
Pålle
Hur vet du att det är samma krockkudde i FL (facelift) -14 som efter.
Bilar innan FL har så vitt jag vet inte uppfällbar hållare om det finns passagerar airbag.
jo...finns airbag på passagerarsidan så går luckan inte att öppna.....
Som jag skrev tidigare: Vi har airbag på passagerarsidan med öppningsbar lucka, Helintegrerad MY 2016. Samma sak på vår förrförra MY14 delintegrerad. Däremot vår förra helintegrerade MY14 hade inte öppningsbar lucka.
Visst är den bra och att man slipper extern hållare!
Håller med om att det vore bra men känner ändå en viss tveksamhet pga det som stå i min instruktionsbok.Visst är den bra och att man slipper extern hållare!