• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tråkigt besked!

WalsanJ

HBK Medlem
Inlägg
248
Kommun
Uppvidinge
HBK-Nr
3204
Medlemskap
2024
Hej Gittan. Har letat efter vilken dag som Jojje ska begravas.
Tänker mycket på Dig. Ni hörde ju av er till oss så hjärtligt när Börje
fick sitt besked om sin tarmcertumör.
Han blev ju opererad och fick en stomipåse. Han överlevde. Men tyvärr är han inte
såå tacksam! Han har blivit såå elak efter denna sjukdom!! Vet inte varför...? Hör av Dig om Du vill?
På mitt Messenger.
..
 
F

F.d. 55554

Guest
Hej Gittan. Har letat efter vilken dag som Jojje ska begravas.
Tänker mycket på Dig. Ni hörde ju av er till oss så hjärtligt när Börje
fick sitt besked om sin tarmcertumör.
Han blev ju opererad och fick en stomipåse. Han överlevde. Men tyvärr är han inte
såå tacksam! Han har blivit såå elak efter denna sjukdom!! Vet inte varför...? Hör av Dig om Du vill?
På mitt Messenger.
..
Hej Walsan!
jag är dummare än dej när det gäller datorer så du får svar här. Jojje kommer att begravas den 7/11 klockan 15.00 i Helsingborgs krematorium. Du kan gå in på Minnessidor.fonus.se, där söker du på Georg Dahl så ser du hans sida. om du vill prata med mej så ring på 0705858962
 
F

F.d. 55554

Guest
I går tog jag ett sista farväl av Jojje tillsamman med barn, barnbarn, släkt och många vänner. En ljus vacker och vacker stund helt i Jojjes anda. Vill här tacka för allas varma tankar och för gåvor till Lydiagården och Cancerfonden
Nu är det bara Rappe och jag
På kvällen var jag på Djursjukhuset med honom, Han har antagligen fått ett disk bråck, får smärtlindring. Är han inte bättre om 14 dagar så får han nog återförenas med sin husse.
När skall det ta slut på allt elände:(
Kram till er alla och "Krya på er"
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55554

Guest
hej Ulla och tack för erat besök.
Det lyfte både Rappes och min dag. Rappe tyckte ju om din lille vovve, vad jag tyckte behöver du nog inte fundera på. Ni var helt underbara alla tre. Din kladdkaka skall vi bara inte prata om, så fantastiskt god.
Hoppas få ser er igen. Stor BAMSEKRAM till er
 
F

F.d. 55554

Guest
Tack Jane och Leif
Julafton tillbringade jag och Rappe hos vår son och hans hustru, lugnt och fint även om Jojje saknades.
Hoppas ni får en trevlig resa sydpå. Var rädda om varandra och kör försigtigt. Jag är med er i mina tankar. Kram
 
Toppen