• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tråkigt besked!

ThomasA

HBK Medlem
Inlägg
4.194
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2024
Klockan 17.30 somnade Jojje in lugnt och stilla:(
Kan inte ”gilla” denna gång. Beklagar verkligen sorgen. Jag har följt Jojjes och din kamp sedan oktober förra året. Gittan, hoppas du hyfsat snabbt kommer tillbaka till livet efter den ofattbara sorgen. Vi är många i klubben som mentalt stöttar dig.
 

Libom

HBK Medlem
Inlägg
458
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2024
Beklagar verkligen, En man som gjort intryck på oss alla in i det sista, Från resor och äventyr tips och goda råd, till ständiga promenader trots sjukdom och smärta, Nu är han nu borta men finns ändå i mångas våra hjärtan. Vi träffades på marknadsplatsen i Fungirola, en stor man fyllde upp hela husbilsdörren, Glad och vänlig ständigt beredd att dela ur råd och ställplatser. Många delar nu din sorg och saknad Gittan..
Kramar
Bo o Lisbeth Mårtensson
Libom
Malmö
 

Tommy N

HBK Medlem
Inlägg
500
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
25990
Medlemskap
2027
Beklagar sorgen. Har inte träffat er men har följt er kamp och fastnat för hur starka när har varit i den svåra tid som nu har kommit till vägs ände. Styrkekramar nu till dig Gittan o de dina. ❤️❤️
 
Toppen