När jag för ett tag sedan skulle byta ett torkarblad på min Hymer (det finns 3 st.) fick jag av Hymer i Ängelholm en prisuppgift på styvt 400,-/blad. (!!). Kollade runt lite på webben och hittade då www.wipers.se som erbjöd mig alla tre bladen för 349,- inkl. frakt. Så om du vill spara en krona och kan skicka lite uppgifter till Nicklas Höglund så tror jag han hittar en billig lösning till alla. Problemet var bara att hitta rätt adapter till bygeln men efter lite mailkorrspondens löste Nicklas detta också.
Bifogar hans svar som ett exempel;
Bifogar hans svar som ett exempel;
"Hej Carsten!
Tack för info, det gläder mig att vi fick det fungera korrekt.
Be de kontakta mig på kontakt@wipers.se , att: Niclas H så ser jag till att lösa samma som för dig.
Skulle det vara något annat som någon är ute efter/annan husbilsmodell, ser jag till att lösa det nu när man forskat har jag mycket underlag att jobba med.
Bra information som du gav mig, är mycket tacksamt om det ska hittas korrekt till någon annan modell.
Bladen du fick: X53
Adapterns namn på det senaste vi skickade: CH31.
Skulle det vara något annat som någon är ute efter/annan husbilsmodell, ser jag till att lösa det nu när man forskat har jag mycket underlag att jobba med.
Bra information som du gav mig, är mycket tacksamt om det ska hittas korrekt till någon annan modell.
Bladen du fick: X53
Adapterns namn på det senaste vi skickade: CH31.
Det är bara att ni hör av er till mig så ordnar vi rätt blad.
Jag hoppas vi kan erbjuda blad till de vanligaste husbilarna i framtiden, på vår hemsida.
Tyvärr är ju informationen inte lika tydlig som till personbil i trafikregistret, men vi kommer undersöka och jobba på det i framtiden.
Jag hoppas vi kan erbjuda blad till de vanligaste husbilarna i framtiden, på vår hemsida.
Tyvärr är ju informationen inte lika tydlig som till personbil i trafikregistret, men vi kommer undersöka och jobba på det i framtiden.
Mvh Niclas Höglund "