Hej nu var det jag igen som undrar om ni "experter"  skulle kunna ge lite tips om vad man ska tänka på när man köper lap-top? Program, ramminne, och alla dom där andra tekniska sakerna. Lap-topen ska användas istället för stationär dator, spelar inga avancerade spel men streamar film ibland och tittar på tv-play. Går jag in i en butik så får jag känslan av att de kan ge mej råd som gör att jag köper en dyrare sak än jag kanske behöver.
 skulle kunna ge lite tips om vad man ska tänka på när man köper lap-top? Program, ramminne, och alla dom där andra tekniska sakerna. Lap-topen ska användas istället för stationär dator, spelar inga avancerade spel men streamar film ibland och tittar på tv-play. Går jag in i en butik så får jag känslan av att de kan ge mej råd som gör att jag köper en dyrare sak än jag kanske behöver.
 Tack på förhand
 Tack på förhand

skulle kunna ge lite tips om vad man ska tänka på när man köper lap-top? Program, ramminne, och alla dom där andra tekniska sakerna. Lap-topen ska användas istället för stationär dator, spelar inga avancerade spel men streamar film ibland och tittar på tv-play. Går jag in i en butik så får jag känslan av att de kan ge mej råd som gör att jag köper en dyrare sak än jag kanske behöver.
 skulle kunna ge lite tips om vad man ska tänka på när man köper lap-top? Program, ramminne, och alla dom där andra tekniska sakerna. Lap-topen ska användas istället för stationär dator, spelar inga avancerade spel men streamar film ibland och tittar på tv-play. Går jag in i en butik så får jag känslan av att de kan ge mej råd som gör att jag köper en dyrare sak än jag kanske behöver. Tack på förhand
 Tack på förhand 

läst länken och jag kan inte påstå att jag blev mycket klokare, men den gav ju lite tips på vad man kanske ska titta efter i alla fall.
 läst länken och jag kan inte påstå att jag blev mycket klokare, men den gav ju lite tips på vad man kanske ska titta efter i alla fall.