• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tingsryds camping igen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Tingsryds camping igen!

Ganska enkelt! De bilder som hittills visats är inte helt relevanta. Det är längre till insläppet...

Vadå inte relevanta??

Om du inte tror på bilderna och bildtexterna så kolla kartan på inlägget 221 som är en KORREKT karta, jag vet, jag har varit där!

Det Monica skriver att parkering som de stod på inte finns med på kartan är helt enkelt inte sant! de stod vid P´et, som ligger närmast vägen.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Tingsryds camping igen!

Håller med och eftersom jag startade just den här tråden så skulle jag vilja stänga den nu, men hur gör man?

Men kan berätta att efter att ha sett Kenths färska bilder från Tingsryd, så kan jag konstatera att vädret är bättre på Gran Canaria, sol, klarblå himmel, 26 grader varmt och ingen lera!
 
T

Teddi

Guest
Sv: Tingsryds camping igen!

vilken härlig söndagsunderhållning:p,,finns det en p-skylt så är väl saken klar,,eller??
om det inte funnits en p-skylt ,,? en annan sak,,skyltade p-platser är väl #parkeringsbara#? ock tiden är ju 24 tim. om inget annat anges,,
inget snack om saken att detta handlar om en girig entreprenör,,som gått över gränsen,,det resultatet tror jag många vill se,,ja vill absolut ha reda på detta,,

parkera lugnt monica,:D:D,motståndet inom klubben förstår ja inte alls,,
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen