Livibil
HBK Medlem

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tack för tipset! Jag var där för många år sedan med en bussresa och minns hur vackert där är. Denna gången funderade vi på att köra längs ostkusten från Bari upp till Pescara och sen över mot Rom. Ännu inget bestämt så härligt med tips. Kanske någon har förslag på ett stopp mellan Sorrento och Rom?Vi tog (nästan) den turen för några år sedan. Men då ni är så nära Napoli så lägg några dagar på Sorrento o Amfi kusten. Fantastisk även om det ibland är tajt trafik för husbilar. Men dit skall vi igen. Vår plan var annars (nu blev det inte så p.g.a andra orsaker) att efter Rom ta båten över till Sardinien från Civitavecchia och sedan färjan från Sardinien till Barcelona. Men den resa har vi kvar![]()
Jag flyger hem över jul men då bara med handbagage så endast små julklappar kan följa med då. Hade nog varit enklare för planeringen att stanna borta hela vintern. Särskilt när man inte åker direkt hem. Gäller ju att ha vinterkläder där jag hamnar. Som husbilsresenär blir man ju lite bortskämd med att allt man behöver finns med.Som alltid. Planering är a och o.
Jag har köpt mina julklappar, till barnbarnen, för några månader sedan.
För jag stannar vid Medelhavet under hela vintern.