Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det beror ju på vad du skall ha måttet till?Tack för svar! Har jag redan gjort, men trodde det skulle finnas en mer *officiell* uppgift.
Följdfråga : ska jag mäta inklusive fast antenn på taket?
Ska bla. använda det vid besiktningen eftersom vi har många anläggningar i Sthlm och de anger max.höjd hos vissa. Kanske också kan vara bra om det behövs på tex. färjor.... men får väl mäta med och utan! Tack i alla fall !
Gå in på Transportstyrelsen hemsida fordons uppgifter tekniska data därefter mått och vikt där brukar det ståHar sökt med ljus och lykta efter HÖJDEN på min husbil, men den saknas på registreringsbeviset. Har också googlat runt, men hittar inget om höjd. Hur/Var kan jag få veta det?
Hälsningar Lena i CCC778
Hej Esa! Ja i vanliga fall finns allt där, men INTE höjd på min husbil…men ska mäta och ringa dom och fråga om dom vill ha uppgiftenGå in på Transportstyrelsen hemsida fordons uppgifter tekniska data därefter mått och vikt där brukar det stå
Gå in i appen mina fordon sen under teknisk data, mått och vikter, så hittar du vad du sökerHar sökt med ljus och lykta efter HÖJDEN på min husbil, men den saknas på registreringsbeviset. Har också googlat runt, men hittar inget om höjd. Hur/Var kan jag få veta det?
Hälsningar Lena i CCC778
Nej nej, skrev det i början av tråden att det INTE finns på Transportstyrelsens sida utan det är tomt där! Men nu har jag mätt själv så nu vet jag själv detGå in i appen mina fordon sen under teknisk data, mått och vikter, så hittar du vad du söker
Gå in i appen mina fordon sen under teknisk data, mått och vikter, så hittar du vad du söker
Bra där Lena.O. Det är alltid bra att veta den egna verkligheten.Nej nej, skrev det i början av tråden att det INTE finns på Transportstyrelsens sida utan det är tomt där! Men nu har jag mätt själv så nu vet jag själv det
Ok, På min bil finns iaf uppgiften där.. Missade vad du skrivit först.. sorryNej nej, skrev det i början av tråden att det INTE finns på Transportstyrelsens sida utan det är tomt där! Men nu har jag mätt själv så nu vet jag själv det